Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik niks opslaan op sd kaart?

Ik heb Samsung Galaxy S2 en er zit een sd kaart van 32GB in. Intern geheugen is 11gb en die zit aardig vol, maar ik wil dan ook alles op m'n sd kaart opslaan maar dat werkt meestal niet. Zodra ik een foto maak geeft ie aan dat het geheugen vol zit terwijl de sd kaart bijna helemaal leeg is, nog zo'n 28GB beschikbare ruimte. Standaardopslag in de camera is sd kaart, maar zodra ik een foto maak geeft ie aan dat er geen ruimte is en dat de standaardopslag wordt verandert naar apparaatgeheugen. Ook als ik dan een foto maak geeft ie aan dat het vol is en dat dr standaardopslag wordt verandert. De mobiel ziet het sd kaartje wel gewoon, dus ik zou er gwn dingen op moeten kunnen zetten. Als ik nu foto's probeer te maken of filmpjes san geeft ie aan 'opname mislukt' en dan sluit de camera uit zichzelf af.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dan zou het kunnen dat er een fout zit in de SDCARD en dat hij (de SDCARD) gereset moet worden, of hij bedoelt met SDCARD het interne geheugen.
Een SDCARD staat meestal onder de naam ExternalSDCARD.
Kijk maar welke van toepassing is..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wellicht is de SD-opslag verkeerd geformatteerd voor jouw telefoon. Steek hem in de pc of laptop en formatteer de opslag naar standaardstructuur of FAT32
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding