Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe zorg ik ervoor dat mijn samsung galaxy S4 geen geluid meer maakt bij het maken van een foto?

Hij maakt een geluid bij het nemen van een foto, hoe krijg ik dit uit? Op stil zetten of volume uitzetten helpt overigens niet!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb ergens gelezen dat dit niet kan in verband met de privacy van anderen. Om te voorkomen dat er stiekem fotos of videos van iemand gemaakt worden.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Heeft zogenaamd te maken met privacy, slaat nergens op. Het is mijn telefoon en ik beslis wel wat er privacy-gevoelig is en wat niet.
De "tasker" app hielp bij mij. Hierin kun je instellingen wijzigen. Mocht dat niet lukken, heb je hieronder een link met andere opties die je kunt pogen. Er zit vast wel eentje tussen die je van dienst zal zijn :)

http://www.wirefresh.com/how-to-definitely-turn-off-the-annoying-samsung-galaxy-s4-camera-shutter-noise/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je zou een andere camera app kunnen downloaden. Wat je ook kan doen als je handig bent. Je telefoon rooten. De systeembestanden van je telefoon verkennen met een daarvoor bestemde app en daarmee het camera geluid verwijderen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het "geen geluid maken" krijg je niet van de standaard camera af. Dit heeft te maken met Europese privacy wetgeving. Je zou zomaar stiekem foto's kunnen maken. Amerika (onder andere) heeft deze wetgeving niet dus je kunt in je appstore een "buitenlandse" camera downloaden. Gebruik zelf "silent camera". Werkt beter dan de standaard "van de Galaxy s3" , meer opties en ik kan m ook nog gebruiken als mijn batterij bijna leeg is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding