Kan ik de toetsen van mijn blackberry zelf vervangen?

De rode ophang knop van me blackberry is kapot en de terugknop (dus niet het toetsenbord) maar die knopjes daar boven kan ik dat zelf maken en wat heb ik dan nodig??

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

het toetsenbord kan wel maar die rode ophang knop wat stuk dus is zit er binnen in, ik heb dat ook gehad en ik kon de mijne nog naar de fabriek sturen vanwege de garantie.