Mijn mobiel geeftt te weinig geheugen aan voor whatsapp maar ik heb genoeg hoe los ik dit op?

Ik heb een LG L7. Ik heb bijna geen apps op mijn mobiel staan en een aantal foto's maar toch is mijn geheugen vol. Nu kon ik whatsapp niet bijwerken dus heb ik hem verwijdert om hem vervolgens opnieuw te downloaden maar dit lukt nu niet ik heb 90 MB vrij geheugen en whatsapp is maar 13,80 MB toch lukt het niet omdat ik zogenaamd te weinig opslagcapaciteit heb. Weet iemand hoe ik dit oplos?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.9K

Antwoorden (2)

Dan is je interne geheugen vol. als je die wil verminderen verwijder je overbodige foto's. natuurlijk kan je ook apps verwijderen maar doe dit op je computer, je sluit simpelweg je telefoon aan op de computer en gaat naar de interne opslag, dan verwijder je daar bestanden en mapjes van apps die je niet op je telefoon hebt staan. probleem opgelost!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Download SD maid van de Play store en scan voor onnodig gebruikte geheugen (extern en intern). Na het scannen kun je veel ruimte vrijmaken. Zie bron.