Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom kan ik niks downloaden van internet op mijn mobiel?

Ik heb een Samsung galaxy s2 met meer dan genoeg lege opslagruimte, namelijk nog 28GB op de sd kaart en nog 6GB op het interne geheugen. Maar bij alles wat ik probeer te downloaden geeft mn mobiel aan dat er onvoldoende opslagruimte is. Ik gebruik de standaard Internet browser. Andere bestanden kan ik wel gewoon op mijn mobiel zetten zonder problemen, alleen het downloadeb vanaf internet werkt dus niet. Wat is de oorzaak en wat te doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Het heeft nix met je ruimte te maken maar met je geheugen. Staat ook aangegeven hoor. Blijkbaar heb je een paar apps die je geheugen opeten ook als ze uit staan. Daar moet je ff gaan kijken. Ik zie dat je bijna 500 mb aan apps hebt en dat zijn aardig wat apps he dus check dat maar ff. Mss een paar apps helemaal uitzetten dwz ff stop zetten en dan proberen iets te downloaden. Maar eerst zou ik het je tel opnieuw opstarten dan iets downloaden en pas als dat niet lukt ff apps checken. Succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding