Verbruik je mb's als je muziek luistert op een muziekapp op iPhone?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Welke muziekapp?

Antwoorden (3)

in principe lijkt het me niet, als de liedjes echt op die app staan. Je zou het kunnen testen door de wifi of verbinding uit te zetten en te kijken of je de muziek op de app nog kan afspelen. Is dit het geval dan gebruikt het waarschijnlijk geen mb's
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor je antwoord! :)
Dat ligt er aan waar de muziek vandaan komt die je beluistert. Als je streamt via spotify of een dergelijke dienst dan verbruik je inderdaad MBs tenzij dit via Wif gebeurt. Als de muziek op je telefoon zelf staat gebruik je ook geen Mbs. Het is dus mede afhankelijk of je gebruik maakt van je databundel (3G, 4G).
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb de app iTube gedownload en heb 3G. Als ik de app gebruik worden er ook videoclips afgespeeld van YouTube, dan kan ik er dus van uitgaan dan ik mb's verbruik?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja, en behoorlijk ook als je video gaat zitten bekijken. Kijk je die in een beetje hoge resolutie, dan vliegen de MBs er rap doorheen. Ik hoop dat je een flinke bundel hebt en een app die je verbruik bij houdt.
Als je Itube download verbruik je wel mb's, maar als je de muziek al een keer hebt laten afspelen (helemaal laten afspelen!), dan kan je daarna zonder wifi de clip kijken en luisteren naar de muziek. Op Itube vind je alle muziek.