Heeft iemand goede ervaringen met de zonneladers van de ANWB of zijn er andere/betere?

Ik wil graag op alle momenten dat er geen stopcontact in de buurt is toch mijn smartphone op kunnen laden

11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Rommelpot, net zoals die fiets(dynamo)laders en die coverladers.
Geen van deze gimmicks leveren voldoende vermogen om een dergelijke accu goed op te laden.
Ze kunnen wel iets bijladen, maar van leeg naar vol ben je nog wel even bezig.
Maar het moet toch wel raar verkeren dat je binnen een dag of twee dagen niet ergens 220V kan vinden.

Als je gaat backpacken of een ander woest avontuur tegemoet gaat waarmee je dagen van de beschaafde wereld af bent dan mischien zou je het er mee kunnen redden, maar dan nog moet je zuinig met de accubelasting omgaan.
Beter is om dan te zorgen dat je een usb laadkabel en een usb 12/24v adaptor bij je hebt,( bij de action voor een paar euro in de grabbelbak ) en natuurlijk je normale 220v lader.
Kun je altijd nog van een voertuig stroom trekken om op te laden.