hoe kan ik zien dat ik over mijn limiet ben ?

Hallo lieve mensen eigenlijk heb ik 2 vraagjes .
Ik heb nog nooit een telefoon abo gehad en nu is dit mijn eerste .
Daarom heb ik een paar vragen .
Ik heb een abonnement bij hi kan je aan het einde van de maand op je rekening zien op welke Internet sites je bent geweest en hoe kan je zien op je over je limiet bent van bellen , smsen of Internet limiet ? Ik wil namelijk niet nog meer betalen dab wT ij nu al doe
Alvast bedankt

Toegevoegd na 1 minuut:
En oja sorry voor mijn type fouten mijn toetsenbord doet een beetje raar ik hoop dat jullie het kunnen lezen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wat bedoel je met hallo lieve mensen of ben je de echte Charlene?
https://www.youtube.com/watch?v=yrRLFbV_c4w
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nou nee anders had ik t aw zelf wel geweten he

Antwoorden (2)

Je kunt gewoon gedurende de hele maand checken hoeveel bundeltegoed je nog hebt via: http://hi.custhelp.com/app/answers/detail/a_id/3582

Zo houd je dus bij of je al bijna over je limiet gaat. Als dat vaak gebeurt kun je beter je limiet aanpassen of dus minder gaan verbruiken.

Zien op welke sites je bent geweest kan niet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op de site van Hi kun je inloggen en daar kun je bij 'Mijn verbruik' precies zien hoeveel je nog hebt. Ook kun je hier rekeningen terugvinden en je abonnement wijzigen. Je kunt op een rekening niet zien op welke websites je gezeten hebt. Op de site van Hi kun je wel zien welke nummers je gebeld/gesmst hebt.
Bronnen: