Mijn WhatsApp neemt zoveel ruimte in beslag dat ik het niet kan openen, hoe te verhelpen?

Mijn WhatsApp neemt zoveel ruimte in beslag dat ik het niet meer kan openen, dus ik kan de gesprekken ook niet verwijderen. Ik heb een samsung galaxy ace kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

instellingen -> applicatie en beheer-> apps beheren (eerste volgens mijn) -> selecteer whatsapp -> gegevens wissen -> open wahtsapp voer opnieuw je nummer toe -> alle gesprekken zijn nu gewist maar je blijft nog in je groepsgesprekken.

als het niet helpt verwijder dan andere apps en zorg ervoor dat whatsapp geupdate is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Met mijn oude mobiel had ik dat ook. Dat kwam omdat ik heel veel afbeeldingen had dus misschien is dat bij jou ook wel.