Als ik whatsapp opnieuw instaleer om een gesprek mogelijk terug tehalen, blijven dan alle foto's tussen mijn foto's op mijn iphone staan?

Ik heb heel perongeluk een heel belangrijk gesprek op whatsapp verwijdert er wil die echt heel graag terug hebben dus wil ik whatsapp opnieuw instaleren. Als ik op verwijderen druk komt er te staan: Als u Whatsapp verwijderd, worden ook alle bijbehorende gegevens van deze iPhone verwijderd. Mijn vraag is dus, als ik whatsapp opnieuw instaleer, blijven dan de foto's die ik via whatsapp heb gekregen in mijn filmrol op mijn iPhone staan?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
bamibal
10 jaar geleden
Ik denk niet dat het verwijderen van Whatsapp je gesprek terughaalt.

Antwoorden (2)

Die fotos heb je al gedownload, dus die blijven er wel!
Maar of je idee helpt de gegevens terug te halen die je mist weet ik niet!
Volgens mij ben je dan alle gesprekken kwijt!
Heb je geen back-up?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je geen backup gemaakt?

Kijk even bij instellingen-> en dan even backup zoeken, grote kans namelijk dat er om de zoveel tijd een nieuwe backup wordt gemaakt.
De foto's gaan helaas wel weg behalve als u een backup heeft