ik heb een galaxy 2 en heb daarop avast gezet,maar ik kan er niet meer in omdat deze geblokkeerd staat.?

ik kan hem niet unlockenen hij geeft de mededeling dat hij is gestolen of kwijtgeraakt

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Het enige wat nu nog rest is een harde reset ( factory reset ).
Schakel uw toestel uit daarna druk u tegelijk de home en de powerknop in, zodra er "leven" komt laat u de powerknop los.
Nu komt u in een menu waarin u met uw volume knop rond kunt navigeren.
Navigeer naar factoryreset en bevestig dit met je homeknop.
Daarna moet je het e.e.a. nog eens bevestigen en dan een herstart.

Je Galaxy zal het hierna wel weer doen, doch je gegevens ben je wel kwijt.