Weet iemand een programma wat lijkt op Whatsapp, waar je gewoon kan appen met Whatsapp contacten?

Niet van toepassing.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Wat is er mis met sms'sen, twitteren, en/of e-mailen?Je zou ook gewoon kunnen bellen...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vele stappen nu dat whatsapp over genomen is door facebook op telegram. Dit ook vanwege de privacy regels wat facebook nu in handen heeft door whatsapp. Je zult alleen even je telefoon nr moeten registreren voor deze app. Je ziet dan gelijk wie van jou contacten dit programma ook gebruikt. Het is overigens gratis.
Amadea
10 jaar geleden
Goed nieuws is dat de storing bij WhatsApp rond 23.50 uur verholpen is. De problemen met servers zijn opgelost. Je kunt dus gewoon weer berichten ontvangen en versturen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik wil bewijs!!! ;)
Ritsuka
10 jaar geleden
Beetje onzin als je nog wel een Facebook account hebt
Amadea
10 jaar geleden
@Kruidenvrouwtje: waarvan wil jij bewijs?

Antwoorden (2)

Telegram Messenger
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wechat misschien?
Bovendien bevat Wechat meer functies dan Whatsapp.
zoals De talk , moments (soort van instagram)
Deze chatdienst is in combinatie van functies van Skype , whatsapp en Instagram