Hoe kom ik mijn Samsung galaxy note 3 weer in?

Ik deed me telefoon (samsung galaxy note 3) uit, en toen ik hem weer aandeed probeerde ik me wachtwoord in te tikken maar het toetsenbord verscheen dus niet. Er staat de heletijd 'Samsung-toetsenbord is gestopt'. Hierdoor kan ik al een hele dag niet op me telefoon. Weet iemand toevallig een oplossing?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

je telfoon uit doen dan De volume de home en de uit knop tegelijk indrukken
dan moet je je telfoon helemaal resetten !
(tip:zet eerst je contacten apps enz. op je laptop via usb kabeltje zet het daarna weer op je telfoon) als het goed is moet je telefoon het dan weer doen!