Hoe krijg ik die rare streep weg van mijn ipad?

Ik heb sinds kort een rare streep op mijn ipad scherm. Wat kan ik hieraan doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
13.4K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vochtig doekje geprobeerd? Heb je anders geen foto, is het makkelijker te achterhalen WAT het is ;)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eens met yorick, plaats een foto of beschrijf het eens wat uitgebreider.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is heel raar want als ik een screenshot maak komt de streep niet op de foto. Het is een veel lichter streep dan derest je ziet heel duidelijk verschil.

Het beste antwoord

Je schrijft in één van je reakties dat een screenshot het probleem niet heeft. Bij een softwarematig probleem zou je verwachten dat dit wel het geval is. De kans dat dit met software op te lossen is dus klein.

Het klinkt dus meer als een hardwarematig probleem met je scherm. De pixels op je scherm worden op elektronisch niveau rij-voor-rij aangestuurd binnen die rij wordt dan per pixel de kleur bepaald.

Wanneer een deel van de aansturing van zo'n rij (deels) defect raakt kan er teveel, te weinig of geen stroom meer door heen lopen. Hierdoor zal die rij pixels te licht, te donker of zelfs helemaal zwart worden.

Dit komt overeen met wat jij lijkt te beschrijven.

Hier is dus een reparatie nodig. Je zult met je iPad naar de winkel terug moeten.