hoe krijg ik flappy bird op mijn telefoon?

ik heb android market op m'n mobiel en die kan niet geüpload worden tot google play. ik heb ook andere stores geprobeerd te downloaden alleen als ik dan een app vanaf die store wil downloaden stuurt ie me door naar weer die slechte market (android) hoe kan ik dit probleem oplossen en flappy bird spelen :) :D en andere spelletjes want in die android market vind ie niets nuttigs. alvast bedankt :) :D

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.2K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
tegenwoordig is flappy bird niet meer te downloaden op je mobiel, op marktplaats staan een aantal telefoons te koop waar flappy bird nog op staat. ik zelf raad u deze telefoon heel erg aan http://link.marktplaats.nl/777973452
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja maar ik heb nu een andere versie. ik zoek wel naar een telefoon, alleen ik heb al goedkopere nokia's gezien, en ik wil iever wel iets goedkoper. Wel bedankt!

Antwoorden (4)

Je moet in ieder geval "Play Store" hebben op alle leuke apps te kunnen downloaden. Je kan het instellen dat je voortaan download via de Play Store via applicatiebeheer bij je instellingen. Ook kun je vanuit internet google flappy bird android intypen. Als jenvia daar klikt op download krijg je de keuze via welke store je deze kunt downloaden. Zo komt je er dan ook terecht. Succes
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
het probleem is dat ik een best ouderwetse telefoon heb (sony ericson expiria 110 of zoiets :D ) en dat mijn instellingen niet zo makkelijk in elkaar zitten ik heb wel die appbeheer gevonden maar er is geen mogelijkheid om je store te wijzigen :( . maar wel bedankt voor je antwoord
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb je het al geprobeerd via internet te downloaden?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja dan krijg ik alleen google play en daar is mijn apparaat niet geschikt voor :(
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja precies, zo komt die op google play inderdaad. Heb je voorheen wel google play kunnen gebruiken? Misschien een android update op je telefoon zetten? Ook al is je telefoon oud hij moet het wel kunnen doen / trekken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ik kan mijn apparaat (sony xperia x10) niet vinden tussen de lijst van apparaten die google play ondersteund https://support.google.com/googleplay/answer/1727131
Als je toestel Play Store al niet kan ondersteunen lijkt het me sterk dat je flappy bird kunt downloaden. Zoals op de web-versie (https://play.google.com/store/apps/details?id=com.dotgears.flappybird) staat beschreven moet je minimaal android 2.2 hebben. Tevens is de maker van plan het spel uit de store te halen. Maar er zijn nog een aantal andere mogelijkheden waaronder het downloaden van het apk. bestand en dat te installeren. Dan komt er geen play store aan te pas. Ook kan je misschien 1mobile market wel als app downloaden voor je toestel. Dit is net als de play store een plek waar je apps kunt downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Flappy bird is nu helaas niet meer te downloaden, de oprichter heeft het er laatst afgehaald.
Er zijn nog wel vele kopien die je ook gewoon kunt downloaden als je in de play of app store gewoon naar flappy bird zoekt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik lees altijd het laatste nieuws over Android-apparaten op AndroidWorld. De site is zeer betrouwbaar. De redacteurs hebben de app geript voordat Flappy Bird werd verwijderd uit de Android Market/Play Store. Download Flappy Bird niet via overige onbetrouwbare downloadsites of uit App Stores. In het nieuws was laatst dat anderen virussen in de app Flappy Bird stoppen. Voor de betrouwbaarheid van de link zie de bron. 100% geript, 100% anti-virus! Veel plezier!

https://dl.dropboxusercontent.com/u/3763839/com.dotgears.flappybird.apk

Toegevoegd na 4 minuten:
*AndroidPlanet