Kan een Bluetooth smartphone samenwerken met Blutooth hoorapparaten?

Ik heb twee Phonak hoorappraten met BlueTooth. Daarmee communiceren ze met elkaar, zodat, als ik de ene bijstel, de andere automatisch meegaat.
Ik heb problemen met het verstaan van de mobiele telefoon, als ik mijn hoorapparaten in heb. Daarom overweeg ik, om een Smartphone met BlueTooth aan te schaffen, maar ik wil wel graag weten, of dat gaat werken. Kan ik die telefoon via BT koppelen aan mijn hoorapparaten, of lukt dat niet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Lijkt erg logisch dat het zou kunnen maar helaas werkt dit niet altijd. Hangt van een aantal specs af. Informeer bij je gehoorwinkel welke smartphone wel geschikt hiervoor is.
Zo voorkom je mogelijk aanschaf verkeerd toestel.