Is de iphone 4s speaker hetzelfde als de iphone 4?

Als in: zou de iphone 4 speaker unit in de iphone 4s passen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, de speakerinstallatie van de iPhone 4 en iPhone 4s gelijk.
De reparatie procedure van de speakers van beide toestellen is ook gelijk.
In de link vind je een uitleg over hoe je de speakers kunt vervangen en wordt duidelijk gemaakt dat de iPhone 4 en 4s eenzelfde speaker hebben.

Mvg
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een iPhone heeft 2 speakers: een speaker om de andere persoon mee te verstaan en een speaker om muziek mee af te spelen.
De speaker om de andere persoon te verstaan kun je in beide iPhones gebruiken. (dus zowel in een iPhone 4 als een iPhone 4s)
De speaker voor muziek kan je niet in beide iPhones gebruiken.
Er zit niet veel verschil in, maar bijvoorbeeld de opening voor het schroefje is net anders.
De onderdelen kun je bestellen op:
http://www.phonegigant.nl/iphone-onderdelen/