Kun je reclametracking uitschakelen op je windows phone?

Als ik een site bezoek zitten er altijd van die reclame links over vliegtuigtickets e.d. Hoe schakel ik dit uit? Betreft een Windows smartphone lumia 920.

10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (2)

Dit is uit te zetten door:
charmsbalk>>instellingen>>pc instellingen wijzigen>>privacy>>algemeen>>mijn Microsoft reclame en andere persoonlijke reclame beheren. Je browser opent nu op een pagina waar je onder andere de reclame instellingen kan wijzigen.

Toegevoegd na 11 minuten:
Dit zul je overigens op deze manier moeten doen op een Windows tablet of computer op een Windowsfone kan het niet via nsetllingen. Wel kan je rechtstreeks naar de bovengenoemde pagina surfen uiteraard:

http://choice.microsoft.com/nl-NL
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
probeer je cookies gegevens te wissen en/of uit te schakelen