Een thermische breuk in een Nokia Lumia, kan dat?

Mijn Nokia Lumia voelde gloeiend heet na het opladen. . De volgende dag zat er op dat punt een kras in mijn beeldscherm, maar het glas was nog volledig intact.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Blijkbaar kan dat.
Zo'n scherm is uit meerdere lagen opgebouwd; het eigenlijke scherm, een laag die het touchscreen gedeelte doet, een beschermende glasplaat, etc.
Je kan voor een paar tientjes een nieuwe kopen (zoek op digitizer) en op youtube binden hoe je hem vervangt, maar als hij zo heet wordt dat hij gaat barsten is er misschien meer kapot.