Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Heeft mijn iphone 5s een camera defect als ik met tegen de zon in fotografen een groene kleine stip op de foto krijg?

Want mijn moeder nam dezelfde foto('s) met galaxy zoom en die had dit niet

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ik raad je aan om naar de Apple store te gaan in Amsterdam of Haarlem ,ik had dat ook en ze gaven mij meteen een nieuwe toestel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
even getest en... nope. het ligt echt aan jouw camera. Als het goed is heb je een jaar fabrieks + 2 jaar dixons garantie (als je hem daarzo kocht) dus je kunt hem het beste even laten vervangen.
oh ja, zet wel even alles in de cloud voor als je een nieuwe krijgt. dat kan gewoon bij instellingen onder icloud.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Krijg je dit ook als je iets anders fotografeert dan de zon? Dit lijkt mij een lensflare. Door het felle licht zie je een van de vele miniscule glaasjes in je lens oplichten. Dezelfde foto maken vanaf een andere hoek zou dit probleem moeten laten verdwijnen of op een andere plek terug komen.
Dat een andere telefoon dit niet heeft kan omdat de lens anders in elkaar steekt en de hoek waarschijnlijk ook niet exact hetzelfde is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding