Is mijn Iphone nog te redden?

Vandaag is mijn Iphone gevallen op de glaskant. Het is flink gebarsten en het lijkt wel of er een gaatje inzit naar de binnenkant van de telefoon.
Het scherm geeft niets aan, behalve een vage gekleurde streep. Ik zie wel dat de telefoon reageert op de Homeknop op de telefoon, want als ik die indruk gaat de gekleurde streep weg, of komt weer tevoorschijn. Verder valt er niets mee te beginnen? Zou dit opgelost zijn als de glasplaat vervangen is of moet ik vrezen voor mijn telefoon?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is niet alleen het glazen scherm, maar het volledige scherm kapot. Hier door lijkt het alsof de gehele telefoon kapot is maar Je zegt echter dat de telefoon nog wel reageert op de home button. Dit betekent dat de telefoon zelf niet kapot is, maar het scherm wel. Dit is te repareren bij verschillende reparatie bedrijven ( even googelen of vragen bij een Apple store) , maar dit is redelijk prijzig en de vraag is of een nieuwe telefoon niet een betere investering is
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klinkt als een kapot scherm. Een lcd+digitizer voor een iphone 4S is los te koop op internet. Kan gerepareerd worden; als je zelf handig bent en de juiste schroevendraaiers hebt kost het afhankelijk van je type iPhone een euro of 50-100, in een reparatiewinkeldinges zal het iets meer zijn.

Andere antwoorden (2)

Ik denk van niet maar eigenlijk heb ik een voor je kan je wel de iphone aanzetten en dan gewoon naar je apps naar home?. En nog iets hij 99 procent misschien werken maar ook slecht doen alsje snapt wat ik bedoel
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan is die kapot bro
Gameelextra in Amersfoort kan hem waarschijnlijk repareren.