Werkt een Samsung Galaxy 4 uit China het zelfde als een Europeese s4 ?

Op marktplaats bied iemand een s4 aan uit China en zegt dat hij werkt als een europeese s4.

150 euro.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Waarschijnlijk nep.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm inderdaad
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als iemand zegt dat het uit china komt betekend dat dat het nep is.
op marktplaats mag je geen nepartikelen verkopen dus zeggen ze dat het uit china komt zodat het niet letterlijk gezegd wordt maar toch de klant doorheeft dat het nep is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hmm, ik mailde hem toen kreeg ik een automatische mail van marktplaats dat hij zich in het buitenland bevind.

Antwoorden (3)

In beginsel zal het apparaat technisch gelijk zijn, maar let op.
Misschien kan hij niet Op Nederlands of Engels worden gezet, en misschien zijn er specifieke technische dingen anders v.w.b.t. frequenties , wifi specificaties enzovoort, zodat hij misschien niet compatible is met een Nederlandse sim.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Misschien is het een neppe S4 dus is het geen officiele Samsung.
Dan zal hij hoogstwaarschijnlijk ook (heel) anders werken dan een echte.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zullen toch veel verschillen zijn bijv. wifi en sim. En hij kan ook nog nep zijn want het meesten uit China is nep en zeker voor 150 euro.