Waarom is de accu van mijn HTC S710 zosnel leeg?

Heb hem nog geen jaar en laad hem altijd pas als hij bijna leeg is

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

3G, Bluethoot, WiFi zijn energieslurpers, als je ze niet nodig hebt kun je ze uitzetten, dat scheelt zeker 50% energie verbruik.

Misschien gebruik je hem teveel. Met dingen als filmpjes kijken (als dat kan) of filmen, internetten etc gaat de accu een stuk sneller dan wanneer je alleen af en toe smst of belt

Of misschien is het een fabrieks fout. Wettelijke garantie 3 jaar. Ik zou hem gewoon ruilen.

Hoesnel is zo-snel? Bekende slurpers zijn bluetooth en muziek afspelen. En bellen natuurlijk! En gebeld worden trouwens ook ;-)

Is het een Lithium ion accu die erin zit? Dan maakt het moment van opladen namelijk niet uit en ligt het waarschijnlijk aan de toepassingen die je gebruikt op de telefoon.

heb je hem in het begin meer dan 12 uur aan de oplader gehad, dan zou hij het gewoon 2 a 3 dagen vol kunnen houden, zo niet dan zou ik terug gaan en is er iets mis met de accu

De accu heeft zijn capaciteit verloren. Vaak gebeurd dit onder invloed van hoge temperaturen of schokken. De actieve stof kan weglekken of verdampen.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100