Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom is de accu van mijn HTC S710 zosnel leeg?

Heb hem nog geen jaar en laad hem altijd pas als hij bijna leeg is

Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

3G, Bluethoot, WiFi zijn energieslurpers, als je ze niet nodig hebt kun je ze uitzetten, dat scheelt zeker 50% energie verbruik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Misschien gebruik je hem teveel. Met dingen als filmpjes kijken (als dat kan) of filmen, internetten etc gaat de accu een stuk sneller dan wanneer je alleen af en toe smst of belt
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Of misschien is het een fabrieks fout. Wettelijke garantie 3 jaar.
Ik zou hem gewoon ruilen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Hoesnel is zo-snel?
Bekende slurpers zijn bluetooth en muziek afspelen. En bellen natuurlijk! En gebeld worden trouwens ook ;-)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Is het een Lithium ion accu die erin zit? Dan maakt het moment van opladen namelijk niet uit en ligt het waarschijnlijk aan de toepassingen die je gebruikt op de telefoon.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
heb je hem in het begin meer dan 12 uur aan de oplader gehad, dan zou hij het gewoon 2 a 3 dagen vol kunnen houden, zo niet dan zou ik terug gaan en is er iets mis met de accu
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
De accu heeft zijn capaciteit verloren. Vaak gebeurd dit onder invloed van hoge temperaturen of schokken. De actieve stof kan weglekken of verdampen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
16 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing