Hoe moet je de verbindingsstand wijzigen met samsung galaxy s4 mini?

Ik heb een samsung galaxy s4 mini. Ik had laatst gelezen dat je Samung Kies kan downloaden. Dus dat heb ik gedaan. (Macbook Air) Maar als ik mijn mobiel met een usb kabel aansluit. Komt er te staan dat ik mijn verbindingsstand moet wijzigen. Ik heb geen idee hoe dit moet. Kn iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
5.4K

Het beste antwoord

Wanneer je een Android-apparaat aan de PC hangt, verschijnt de vraag hoe je die verbinding wilt gebruiken. Voor opladen of als USB-opslag of als Multimedia-apparaat. Je kunt daarbij ook aangeven of dat de standaard-instelling is zodat de vraag niet meer gesteld wordt. Blijkbaar is voor Kies icm een Mac een ander vebindingstype nodig; vermoedelijk 'Multimedia-apparaat' of iets dergelijks.

Ga in je telefoon naar 'Instellingen', 'Verbinden met pc'. Daar kun je aangeven wat je als standaard wilt hebben, maar eventueel ook de optie dat de vraag gesteld moet worden elke keer wanneer de telefoon wordt aangesloten.