Hoe verplaats ik mijn afbeeldingen en muziek naar mijn SD kaart?

Als ik het via mijn laptop doe met kopiëren en plakken, staat er dat het niet mogelijk is. Moet ik een instelling veranderen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Heb je misschien meer informatie? Bij een mac kan het zo zijn dat er bestanden van de SD-kaart zijn gedeleted, maar dat dat nog niet echt het geval is. Dan moet je de sd-kaart gekoppeld houden en de prullenbak van de computer legen. Daarna opnieuw proberen.

Het kan ook zijn dat de hoeveelheid afbeeldingen en muziek niet op de SD-kaart past omdat de opslagcapaciteit te klein is. Je zou dit kunnen controleren door bijvoorbeeld drie of vier kleine bestanden over te zetten. Als dat wel lukt is er niets aan de hand met de kaart, maar kan de opslagcapaciteit te klein zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo Mirjam, je schrijft dat je een Samsung hebt en daar heb je het programma Kies nodig. Dan zou het moeten lukken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Oke! Moet ik zoiets downloaden of.. ?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja dat kan hier http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/JSP maar KIES is in tegenstelling tot de telefoons een prutsproduct.
Je kunt beter moborobo nemen http://www.zdnet.nl/android/140292/moborobo-android-desktopbeheer-voor-windows/
Daar zul je geen spijt van krijgen.