Hoe kan ik op een Nokia 26 een contactpersoon blokkeren?

Ik wordt sinds kort door een kennis bestookt met sexueel getinte sms'jes en Whatsappjes. Wat eerst nog grappig leek is het nu niet meer, het gaat maar door. Hoe zou ik deze persoon als contact op mijn telefoon kunnen blokkeren. Zeggen dat hij moet stoppen helpt niet en een ander nummer is om diverse redenen geen optie.

Toegevoegd na 1 minuut:
Sorry, Nokia 26 moet Nokia C6 zijn.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een andere optie, laat al die berichtjes zien aan wederzijdse vrienden, dan zal hij wel afdruipen.
Ritsuka
12 jaar geleden
Wat een vervelende gast..

Het beste antwoord

In whatsapp kun je gewoon nummer blokkeren: >instellingen>chat instellingen>Geblokkeerde contacten. Ik weet niets van de Nokia C6 maar op mijn Galaxy S2 heb ik een zwarte lijst, als je daar mensen aan toevoegd negeert de telefoon communicatie met dat nummer. succes.

Toegevoegd na 4 minuten:
kijk eens in je telefoon bij: Menu > Instellingen en
Bellen > Oproepen blokk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey Boezerooij, voor wat betreft Whatsapp ben je mijn held hoor :-). Dankjewel.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het werkt! Super bedankt!