Hoe zet ik apps over van mijn interne geheugen naar mijn sd-kaart op een Samsung Galaxy Mini S5570?

Mijn interne geheugen raakt veel te snel vol.
Als ik naar mijn applicatiebeheer ga (Of iets in mijn instellingen)
Daar kan ik per app kiezen uit de volgende dingen:
- Stop Forceren
- Wissen
- Gegevens Wissen
- Buffer leegmaken
- Standaardinstellingen wissen
- Verpl. naar sd-kaart.

Het knopje 'Verpl. naar sd-kaart' is zeg maar 'gelockt', ik kan er niet op klikken.
Dit geldt alleen voor bepaalde apps.
Hill Climb Racing bijv. staat standaard op mijn sd-kaart, maar Meta (De app van mijn school) staat op mijn interne geheugen.
Hill Climb Racing kan wel verplaatst worden naar mijn telefoon, maar Meta kan niet naar mijn sd-kaart.

Heeft iemand een verklaring en/of een oplossing?

Bedankt!

Toegevoegd na 36 minuten:
Misschien koop ik wel de Galaxy S Duos. Weet iemand misschien ook hoe het moet op de Duos?
Ik heb gehoord dat je maar 1,8 gb van de 4 gb tot je beschikking hebt, en voor spellen als Fifa en Need For Speed hoopte ik dat ik deze spellen gewoon op mijn Sd-kaart zou kunnen gooien. (Ik koop gewoon een grotere sd-kaart)
Of komt dit niet voor op de Duos? Kun je dan gewoon alles verplaatsen van- en naar de sd-kaart?

Hier hoop ik eerder antwoord op te krijgen dan op mijn vraag over de Mini.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Dat kan helaas niet. Veel apps hebben het telefoongeheugen nodig en kun je niet overzetten.
de Duo heeft niet meer geheugen dan de telefoon die je nu hebt, hij heeft alleen een mogelijkheid om er 2 simkaarten in te doen en thats it.

Als je echt een telefoon wilt aanschaffen met meer geheugen, kom je op de Samsung Galaxy S Advanced terecht of op de Samsung Galaxy s 3 mini, maar die zijn ook gelijk een stuk duurder.

succes.