Waarom verschijnt mijn iPhone niet meer in iTunes?

En hoe verhelp ik dit?
Ik heb een iPhone 5 en gebruik de originele kabel

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Soms moet je even aangeven dat je de pc vertrouwd. Dit is een melding die op je iPhone verschijnt. Als die niet komt start je iPhone dan even opnieuw op en pak een andere USB poort.

Als dat niet werkt kijk dan even of dat je pc je telefoon sws ziet en kijk even of dat je Iphone oplaad.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb al meerdere malen op vertrouwen gedrukt en me iPhone laad wel gewoon op..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En andere usb poort heb ik op gebrobeerd in 1 verschijnt ie al helemaal niet op de laptop
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Probeer eens een andere USB (apparaat) in je pc te steken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hij verschijnt nu wel maar met de melding dat iTunes moet worden ge-update en dat heb ik al 3x gedaan ..
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ok,
draait je itunes op een Windows machine? zo ja, check dan even het volgende.
Als jij je Iphone op je pc aansluit kun je foto's van je Iphone inzien, kopiëren, knippen en verwijderen. Kun je dat nu ook ? zo ja,
herinstalleer dan itunes. Zorg er wel voor dat je van ALLES een back-up hebt (ik ben dus niet aansprakelijk voor het verlies van je gegevens). En het liefst verwijder je Itunes direct van uit je Pc en download je hem van de Apple website.
Als je en Apple pc heb kan ik je niet verder helpen omdat ik mijn software (Siemens step 7, TIA portal, codesys, inventor etc.) niet op Apple werkt en ik geen zin heb in virtuele machine =D.
Heb hetzelfde gehad op een computer met Windows xp. Sturingsprogramma van Apple mobile device verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Was toen weer ok.