Hoe verwijder ik foto's uit mijn algemene album zonder daarbij de foto uit mijn submappen te verwijderen?

Ik heb op mijn iPhone 5 een submap gemaakt voor foto's van tekeningen zodat ik ze makkelijk kan vinden. Die foto's staan echter ook in mijn algemene album, en als ik ze uit dat album verwijder worden ze automatisch uit de submap verwijderd.
Hoe kan ik ze verwijderen uit mijn album zonder ze uit mijn submap te verwijderen?

Bij voorbaat dank

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ik denk dat je uw iPhone mag vergelijken met de iPad : een submap wordt hier album genoemd en het algemene album heet op de iPad foto's . Als ik nu een foto op foto's verwijder gebeurt dat ook op het album waarin ik die ook geplaatst heb. Volgens mij niets aan te doen.