Verschil keyboard iPad ?

Ik wil graag weten of het uitmaakt of je een keyboard voor je iPad verschil maakt.
Ik zie op internet nu allemaal Bluetooth v3.0 of v2.0
Weet iemand of dit nog verschil heeft.
Ik heb een iPad gekocht en wil er graag een los toetsenbord bij zodat ik die op school kan gebruiken. En als ik s avond op mijn iPad zit geen last heb van het toetsenbord dat er anders Aan vast zit als ik een toetsenbord en hoedje in een doe.

Bedankt alvast

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Bluetooth 3.0 gebruikt ten opzichte van Bluetooth 2.0 gebruik van Wi-Fi (802.11n), is sneller en betrouwbaarder.
Maar voor een toetsenbord zal dit weinig uitmaken.