Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe lang moet een smartphone accu een eerste maal opladen?

Gisteren heb ik ter vervanging van mijn oude smartphone accu een internetbestelling ontvangen voor de Samsung Galaxy Ace S5830! Na vijf minuten opladen meldt de smartphone reeds de 100% status. Dit procédé heb ik inmiddels driemaal herhaald: vijf minuten opladen, vijf minuten gebruiken tot leeg, vijf minuten opladen. Moet ik geen rekening houden met de onmiddellijke 100% status en de batterij ettelijke uren langer opladen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beste Tmeus, ik heb op internet gekeken en het blijkt dat jij/u niet de enige bent je/u moet gewoon wat langer opladen zoals een uurtje/anderhalf uur . xxx Elisa

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (1)

Het is beter om je telefoon eerst tot 100% op te laden. Maar als jou telefoon aangeeft dat die na 5 minuten van 100% naar 0% gaat, dan is er iets mis met de accu en zou ik hem terugsturen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing