Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar zijn mijn telefoonnummers van mijn contactpersonen gebleven? Ik kan nog wel whats appen maar zie geen nr's meer staan. Ik heb een samsung S2plus.

Al mijn nummers stonden er gewoon in en nu zijn ze om één of andere duistere redenen weg...van alles geprobeerd en niks lukt. Ik ben bang dat het gewoon echt weg is...de lijst met whatsapp namen die staat er nog wel. En vanaf afgelopen zaterdag de nieuwe nummers staan er nog wel in. Vreemd...

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
7.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Meestal staat je telefoon standaard ingesteld dat je contacten opgeslagen worden op je gmail. Het account wat je hebt aan gemaakt of waar je je eigen op hebt ingelogd bij het instellen van je telefoon. Om te kijken of dit bij jou ook gedaan is ga je even met een desktop pc of laptop naar gmail.com en log daar in klik vervolgens op contacten aan de linker kant.
Als het goed is staan hier al jou contacten.
De vraag is alleen wat heeft er dan voor gezorgd dat ze niet meer te zien zijn op jou telefoon. Dit kan komen door een fout bij het synchroniseren kijk in de instellingen of je telefoon contacten mag synchroniseren.
Het kan ook zijn dat het te maken heeft met instellingen van jou adressen boek. Je kunt namelijk aan zetten dat er maar bepaalde groepen worden weer gegeven.
Bijvoorbeeld. Familie, werk, kennis.
Als je alleen kennis weergeven aan hebt staan en je hebt in deze groep niets staan os je contacten lijst leeg. Kan op dit moment niet kijken waar je die instelling kunt vinden. Zo dra ik een andriod toestel heb zal ik even voor je kijken
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding