Hoe kan ik mijn 3G-verbinding op mijn iPhone 5 versnellen?

Ik heb een gt-mobile sim kaart. En als ik telkens opwaardeer krijg ik 1000mb gratis internet. Maar het probleem dat 3G heel traag is. Hoe kan ik deze versnellen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

dat kan niet, dat ligt dan aan je provider, je krijgt gratis internet dan mag je niet verwachten dat hij snel is haha
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Aan je iPhone te zien heb je geen 3G verbinding maar E. Dat is een stuk langzamer en dat heeft er mee te maken dat je in een buitenzone van één van de ontvangers van GT Mobile zit. Als het goed is zou je in steden als Amsterdam en Rotterdam ipv E 3G moeten zien, en dan is je internet ook meteen een stuk sneller.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ik heb wel 3G altijd maar ik had op het verkeerde moment een screenshots genomen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan biedt je provider je gewoon traag internet aan, ze geven je 1000MB internet maar hoeven niet erbij te zetten hoe snel dat internet is en in jouw geval is dat gewoon heel erg traag. Je kan hier niks aan doen, tenzij je overstapt naar een andere provider.