Mijn google play opent niet meer, wat kan ik doen zonder mijn telefoon te resetten?

Ik heb een galaxy s3 en laatst stond dat hij een app aan het updaten was, dit stond er urenlang dus ik ergerde me er nogal aan, dus ik heb vervolgens het ingedrukt gehouden en bij app info op gedwongen stoppen gedrukt. Sindsdien opent google play niet meer. Ik heb alle updates verwijderd, gegevens verwijderd. Maar nog steeds geen resultaat... Ik vraag me af hoe ik het kan openen zonder dat ik mijn telefoon hoef te resetten. Alvast bedankt!

Toegevoegd na 2 dagen:
Ik heb de oplossing gelukkig gevonden. Bij instellingen, applicatiebeheer naar tabblad alles gaan. Downloads aanklikken en rechtsboven op aanzetten klikken. En voila! :) http://www.youtube.com/watch?v=VDc-JwbauAM

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (4)

Wat geeft het aan als je het wilt openen? Anders moet je even je telefoon aansluiten op de computer en proberen Google Play opnieuw te downloaden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Google Play is een standaard applicatie, dus is ook niet op een gewone manier opnieuw te downloaden en te installeren. Maar het is mogelijk, daarvoor moet je je smartphone rooten en een root file manager installeren, en het originele apk bestand terugvinden van Google Play en Google Play verwijderen. Maar dat hoef je gelukkig niet te doen, kijk maar naar mijn antwoord.
(Ik had het als reactie geplaatst, sorry!)
Ik zal alles in stappen uitleggen:
1. Ga naar instellingen
2. Klik op applicatiebeheer
3.Swipe naar rechts dat je bij de tab ‘alles’ komt
4. Ga naar de G van google play store en klik daarop
5. Klik op ‘buffer leegmaken’ en gegevens verwijderen’ in die volgorde
6. Klik dan op ‘gedwongen stoppen’
Ga weer naar de homescreen, en druk dan weer op google play store, als je het een tijdje dit probleem hebt, dan zal ie wat apps gaan updaten, ik had precies hetzelfde probleem, dat play store niet werkte
Later, Sirius
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Raar, bij mij lukte het meteen, probeer het anders op youtube op te zoeken.. dan kom je er meestal uit
Probeer de nieuwste versie van Google Play eens te installeren via onderstaande link.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Omdat de andere antwoorden geen soelaas boden, dacht ik, misschien werkt het om de cache te legen. Dat is tijdelijk geheugen waarin dingen tijdelijk worden opgeslagen.

Daar gaan we dan:

Stap 1: Zet je telefoon uit.
Stap 2: Hou de volume hoger-knop ingedrukt en de Home-knop (dat is onderin de middelste, echte fysieke knop), en hou ook nog eens tegelijkertijd de aan/uit-knop ingedrukt.
Stap 3: Ga met de volume-knoppen naar Wipe Cache Partition.
Stap 4: Druk op de Home-knop.
Stap 5: Ga met de volume-knoppen naar reboot system now.
Stap 6: Druk op de Home-knop.
Stap 7: Gefeliciteerd! Nu is je cache geleegd en je telefoon opnieuw opgestart.

Mocht dit niet werken, dan kun je via je computer op Google Play een app proberen te installeren op je smartphone.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Fijn!