mijn kpn abbonement loopt over 6 maanden af en ik kan al verlengen, als ik verleng krijg ik het dan aan het einde van mijn contract of gelijk?

ik wil een iPhone 5S 16 GB en ik mag verlengen en dan is het dus 42,50 euro per maand voor mij en 100 euro voor de iPhone maar krijg ik het dan binnen de verzenddagen of pas als mijn contract afloopt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

In principe krijg je na een geaccepteerde verlenging met eenzelfde contractsperiode meteen het bestelde toestel geleverd.
Houdt er wel rekening mee dat je je lopende contract ook nog moet uitdienen. Dus je verlenging gaat pas in nadat je lopende contract afgelopen is, over 6 maanden dus.

Het toestel dat bij de contractsverlenging hoort krijg je dus wel meteen.
Voor KPN maakt dat niets uit want je betaald ook dat toestel uiteindelijk zelf in je abonnementskosten.
Zolang het toestel nog niet volledig betaald is kun je niet opzeggen, tenzij je de restkosten dan ineens voldoet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
heel erg bedankt voor je snelle antwoord ik ga hem bestellen!