Je kan Apple TV aanschaffen. Op die manier kun je een iPad aansluiten op je HDTV.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

In principe niet. Je ziet het wel eens in verschillende televisieprogramma's, maar die hebben daarvoor een corporate account waarmee ze meer toegang krijgen en specifieke zaken kunnen toepassen; iets dat je niet zomaar kan krijgen als normale gebruiker.

Wil je een tablet aansluiten aan bijv. een beamer of scherm, dan zul je naar een Android-tablet moeten kijken, of eentje die op Windows 8 Pro loopt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Er zijn gewoon standaard kabels voor op de markt, zowel voor de oude als voor de nieuwe ipads. Gebruik het ook af en toe.
Ja dat kan eenvoudig met een Apple HDMI adapter of een Apple VGA adapter. Google maar eens op "ipad 4 hdmi adapter" en op "ipad 4 vga adapter". Winkels als allekabels.nl verkopen ze. De HDMI adapter gebruik je als je beamer HDMI ondersteunt, anders gebruik je VGA. Indien beiden ondersteund worden zou ik altijd voor de HDMI adapter gaan: die ondersteunt immers ook het doorsturen van het geluid. VGA stuurt alleen het beeld mee.