De app Calls Blacklist op mijn samsung galaxy S3 blijft nummers blokkeren, ongeacht of ik de app verwijderd heb. Hoe kom ik hier vanaf?

Ikheb de app Calls Blacklist (waarmee je telefoonnummers kunt blokkeren) een aantal maanden geleden geïnstalleerd op mijn samsung galaxy S3 en hij werkte prima. Toen ik een paar weken terug een nieuwe blokkering wilde aanmelden zag ik dat de lijst met geblokkeerde nummers verdwenen was. Wel werkte de blokkering: ik kon niet meer worden gebeld door het nummer dat ik wilde blokkeren. Later wilde ik een nummer van de blacklist verwijderen maar dit kon dus niet doordat de blacklist niet zichtbaar was. Ik heb toen de gehele blacklist verwijderd maar ook dit werkte niet. Uiteindelijk heb ik de hele app verwijderd maar zelfs toen was ik niet meer bereikbaar voor deze nummer (je hoort een in-gesprek-toon). Hoe zorg ik nu ervoor dat bepaalde nummers weer van de blacklist kunnen worden verwijderd? Of hoe zou ik ervoor kunnen zorgen dat deze app, inclusief extra's, definitief van mijn telefoon wordt verwijderd?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

De app opnieuw installeren en instellingen ongedaan maken

2.Of je zou kunnen proberen de app opnieuw te installeren naar de app gaan via instellingen en dan gegevens wissen
Instelling
Applicaties
*call block(FF downloaden)
Gegevens wissen
App verwijderen

Of zo niet via samsung kies een backupje maken en fabrieks instellingem
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hallo, dankjewel voor je antwoord. 1. de optie instellingen ongedaan maken is niet beschikbaar op de app calls blacklist dus dit is niet mogelijk. 2. Dit heb ik geprobeerd. Neem aan dat je met Call block, calls blacklist bedoeld? Helaas werkt ook deze optie niet. 3. ik heb geprobeerd via samsung Kies een backup te maken maar hij geeft problemen met het aansluiten op mijn pc. Zijn er nog andere opties om een backup te doen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan moet je richting het rooten gaan maar dat raad ik je niet aan omdat je dan je telefoon kan blokkeren tenzij je er verstand van hebt maar je kan nog iets proberen voor KIES Ga naar instellingen
Ontwikkelaars opties
Kijk of :USB foutopsporing aangevinkt is als het aangevinkt is even afvinken en dan opnieuw proberen aan te sluiten op kies