Kun je in de AppStore een betaalde app downloaden en die met hetzelfde Apple id. op een ander Apple apparaat installeren?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja, dat kan. Let wel op of de app universeel is. Want een app moet je soms apart kopen voor een iPad en een iPhone. Echt als je twee iPhones/iPads hebt kan je de app zeker installeren met hetzelfde Apple ID.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja dit kan.
kijk wel uit met het inloggen met verschillende apparaten.
je kan je apple id namelijk maar aan 5 apparaten tegelijk kopelen.
als je de 6e aansluit zal de 1e komen te vervallen.
dus heb je daar een ander apple id voor nodig en dus geen toegang meer tot die betaalde app