Een manier die je kan proberen is:
- Bel je eigen nummer vanaf een andere telefoon
- Neem op en blijf aan de lijn!!
- Druk op je "Home" knop, als het goed is krijg je dan je normale startscreen te zien.
- Ga naar "Instellingen"—> "Beveiliging"—> "Schermvergrendeling instellen"—> druk op "Geen"

Als dit allebei niet werkt dan ben ik bang dat je een factory reset moet uitvoeren. Je bent dan helaas alle gegevens op je telefoon kwijt (niet die op je SD-kaart). Voor jouw telefoon werkt dat als volgt:
1. Doe je telefoon uit (desnoods de batterij eruit trekken en weer terug)
2. Druk op de "HOME" knop en de "POWER" knop tegelijk bij het opstarten.
3. Laat nu de "POWER" knop los maar houd de "HOME" knop ingedrukt.
4. Nu kom je in een menu met "Fastboot", "Recovery", "Clear storage" en "Simlock".
Selecteer met de volume knop de optie "Clear Storage".
5. Druk op de "POWER" knop om te bevestigen.
6. Nu even wachten tot de telefoon weer opstart.

LET OP!!!!! het gaat hier dus om een hard reset, oftewel het terugzetten van de telefoon naar fabrieksinstellingen. Als je contacten en smsjes op je telefoon zijn opgeslagen ben je deze dus kwijt. Het enige wat je zal behouden zijn de gegevens op je SD-kaart!!!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als ik iets aan m'n beveiliging wil veranderen moet ik altijd m'n oude wachtwoord eerst ingeven. Dus in jouw geval, het vergeten wachtwoord moet je invoeren voordat je iets kan wijzigen. Succes!

Andere antwoorden (1)

Je moet gewoon heel vaak je code blijven proberen en dan moet je uiteindelijk inloggen met je google acount en dan kan je weer gewoon in je telefoon maar dan moet je we je google inlog gegevens weten.