hoe kan ik mijn oproepen overzetten naar nieuw mobil?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Iets meer informatie graag. Antwoord naar de vraag die je nu stelt:
Voor zover ik me kan herinneren wordt jou mobiel niet gebeld maar jou sim kaart dus als je je sim kaart in je nieuwe mobiel doet wordt je daar op gebeld....
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Deels wat Peterr83 zegt. Maar zodra je je Sim in een ander toestel plaats, raak je het overzicht van de oproepen kwijt. Je zou het kunnen opslaan, maar waarom?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ow nou snap ik het, bedankt Adriaan. Denk inderdaad niet dat het mogelijk is om je gesprek geschiedenis te kopiëren is, als die niet op je sim blijft staan. Is inderdaad ook nutteloos lijkt mij.

Antwoorden (1)

Die staan meestal op je telefoon, dus dat kan niet.