Hoe verwijder je een android update?

Ik heb vandaag mijn HTC one X geüpload met nieuwe Android 4.2.2. Hij is alleen echt heel lelijk en werkt vervelend. Ik wil terug oude versie. Kan dat? Hoe moet ik dat doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Die kan je niet verwijderen. want er zit geen ander besturingssysteem op je mobiel. dus als je dit verwijdert wat alsnog niet mogelijk is, maar als je het zou kunnen verwijderen heb je niks. je kan alleen een ander besturingssysteem erop zetten door je mobiel te rooten. maar dat raad ik je ook niet aan. omdat het mis kan gaan en je geen automatische updates meer krijgt als je hem root. dus het beste is dat je er aan went. je zou je mobiel kunnen resetten om hem sneller te laten werken als hij een beetje traag is. en verder is er toch neit zoveel verschil? ik heb ook een htc one x en ik vind het veel beter. en hij hoort ook sneller te zijn nu.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Maar ik wil android er niet af, ik wil de vorige versie van android terug! Gaat dat ook niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee dat gaat niet. je zal er echt aan moeten wennen. maar zo erg kan het toch niet zijn? en wat je ook kan doen is een andere launcher gebruiken waardoor je homescreen en alles verandert.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het gaat zeker wel, maar het is niet zo 1-2-3 gedaan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
misschien moet ik er even mee naar de winkel gaan, want vind het helemaal niet prettig werken. Maar het kan dus wel volgens jou?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
nee kan niet op een officiele manier. dan ga jij je mobiel flashen. maar dan kan je risico lopen als je het fout doet en het idd niet zo 123 gedaan. en je de winkel zal je ook niet veel kunnen helpen. maar wat is het probleem nou precies? misschien kan ik je helpen door wat te veranderen? en wat ik al zei je kan een andere launcher gebruiken. dat verandert je homescreen en je lijst met apps vaak. als je geinterreseert bent?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja misschien wel dan,
ik vind het een onduidelijk en lelijk letterrype, het is zwart overal achter, de uitstraling is gewoon niet mooi, de icoontjes zijn veranderd, net voor kinderen gemaakt ofzo. bij htc als je hem ontgrendeld was er zo heel chic een cirkeltje die je omhoog schoof, is nu weg... allemaal zulke kleine dingetje maken het voor mij best onaangenaam werken op mijn mobiel...
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hmm ik weet niet of jij blinkfeed als je beginscherm hebt? waar al je updates op verschijnen? want dat kan je veranderen. voor de rest kan je in de playstore kijken voor Go launcher of Buzz launcher. dat vind ik persoonlijk een hele goeie launchers. kijk maar eens of je dat wat vind. als je in de playstore gewoon launcher opzoekt vind je ook andere launchers. je hebt ook betaalde en gratis. die ik noem zijn gratis. en je unlockscherm kan je waarschijnlijk ook wel veranderen. volgens mij zijn er zelfs apps daarvoor. ik kan wel even kijkje nemen daarvoor. en voor zover ik weet is alleen je applijst zwart als je die opent. en je notificatie scherm als je die omlaag haalt? dus valt toch wel beetje mee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.virtuous.lockscreen.widgets.lite is de unlock ring. maar het is niet zeker of hij het wel doet. en als hij het doet heb je kans dat je toestel erg langzamer van word helaas. of je blijft bij de unlocker die je nu hebt of die misschien met een van de launchers kan meekomen. want ik weet dat go launcher ook unlockscreens heeft meende ik
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dank u, heb vanalles geprobeerd maar werkt heel traag dan en die unlock ring werkt niet. Maar wat gebeurt er als hij terug naar fabrieksinstellingen wordt gezet? Kan dat dan niet?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
als je naar fabrieksinstellingen doet wist hij alles wat je hebt opgeslagen enzovoort. maar je blijft android 4.2.2 houden. maar dat maakt wel je telefoon een stuk sneller vaak. want ook de launchers zouden het gewoon goed moeten doen. vergeet alleen niet dan je contacten en foto's te bewaren of een backup te maken als je naar fabrieksinstellingen reset.