Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Het beste antwoord

Nee dit is geen goede kwaliteit tablet, ik heb even wat testresultaten van Yarvik tablets 10 inch bekeken en die zijn vrij slecht tot erg slecht.

Als je nog even het exacte typeaanduiding kunt doorgeven kan ik nog beter kijken en laat ook even weten of het scherm ook 7 inch mag zijn.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
HeerVoldemort
10 jaar geleden
@ceeve, Ik vroeg het omdat we gister middag in de Makro liepen. We hebben hem niet gekocht, er stond een andere afgeprijsd, over afgeprijsd, over afgeprijsd. Die hebben we gekocht. Toch bedankt voor je aanbod om verder te kijken voor me. Het is zo lastig als je in een winkel iets tegenkomt en dan moet beslissen "doe ik het wel, of doe ik het niet" het zat namelijk niet in de planning. Mijn moeder is volgende week jarig, en zei ineens "Ik wil graag een tablet" We wisten niet eens dat ze dat wilde. Maar ze had die van mijn tante gezien en vond zo'n ding erg leuk.

Andere antwoorden (1)

Ziet er goed uit.

mooie resolutie, quad core, 8gb intern. mooie prijs.
Het ziet er goed uit, qua specs.
Kijk anders nog even op het internet naar reviews.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding