waarom werkt mijn telefoon niet meer da de update van de SG ace?

goedenavond iedereen,

ik heb vandaag geprobeerd mijn galaxy ace te update via het push-bericht dat ik van samsung doorgekregen heb. heb de update geinstalleerd maar nu start hij niet meer op... Ik heb al in het recovery menu, wipe cache partition, wipe data/factory reset en mijn toestel gereboot. maar tevergeefs.... Weet iemand hier een oplossing voor om deze update van de telefoon te verwijderen of een manier waarop de telefoon weer gaat werken? ik heb namelijk een medewerker van Samsung online gesproken via de samsung live chat op hun website, maar deze persoon wist het ook niet..

dankjewel!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Hm, dat is mooi eh ....
Je kan in ieder geval in de recovery komen.
Dus hij is niet gebrickt.
Je kan er nu weinig aan doen maar er is een mogelijkheid.
Eigenlijk twee.
Eentje is proberen om met behulp van kies je firmware te repareren ( kleine kans maar toch ).
Of je moet proberen om handmatig opnieuw je rom flashen.
Op Sammobile kan je voor jou toestel de geschikte roms vinden.
Deze flash je dan met behulp van het programma Odin op je toestel

Hoe het een en ander in zijn werk gaat staat in de onderstaande link
http://androidworld.nl/forum/samsung-galaxy-ace/28882-how-to-one-package-firmware-flashen-via-odin.html

succes ;-)