hoe kom ik aan de laatste os voor bb bold 9700

Ik heb een bold 9700 met os6 die ik zelf na reset heb gedownload,alleen voor ik dat deed kon ik whatsapp nieteens vinden geupdate naar os6 nu kan ik het wel vinden maar niet downloaden volgens mij heb ik nieuwe software nodig maar wil ik updaten dan staat er dat hij bijgewerkt is wat kan ik doen ik wil whatsapp

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1K

Antwoorden (1)

Oke, je vraagstelling is ietwat verwarrend.
Vandaar denk ik het overweldigend aantal antwoorden.
Let wel, ik ben geen deskundige op het gebied van BB dus is het een beetje giswerk van mijn zijde.
Maar beter een antwoord met een duw in de goede richting dan helemaal geen antwoord.
Je hebt eigenlijk drie vragen
1 is waar kan ik de recenste OS vinden voor mijn BB 9700
Antwoord, bij BB zelf;
http://nl.blackberry.com/support/smartphones/blackberry-bold-9700/os5/software-updates.html
2 Ik wil graag de recenste OS voor mijn BB
Je hebt momenteel de meest recente versie, OS 6 is namelijk de jongste versie voor jou toestel.
3 Ik wil graag Whatsapp, maar die kon ik eerder met mijn oude os niet vinden en nu met os6 kan ik deze niet installeren.
Dat jou toestel eerder Whatsapp niet kon vinden kon misschien aan jouw versie van het OS liggen.
Whatsapp word pas ondersteund vanaf versie 4.6 ( nu weet ik niet welke versie je er eerder op had zitten, maar dit zou een mogelijkheid kunnen zijn.
http://www.whatsapp.com/faq/nl/bb/20951501

Waar kan ik Whatsapp vinden die op mijn toestel werkt.
Probeer eens bij Whatsapp zelf.
Ik heb geen Bis, dus kan ik je er niet rechtreeks naar toe brengen.
Maar misschien werkt deze link wel bij jou
http://www.whatsapp.com/ota/
Anders even rondkijken op de site van Whatsapp.