is een ipod touch overal ter wereld hetzelfde. Kan ik hem b.v. in duitsland komen en de taal op nl zetten?

ik wil hem in Duitsland kopen want daar is hij goedkoper.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dat klopt via de instelling op het apparaat zelf kun je de taal instellen als NL. Ik denk dat alleen de verpakking en het (boekje) in het Duits zullen zijn dan.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat kan je doen. Het komt allemaal uit dezelfde fabriek als het goed is. Alleen moet je wel even opletten hoe het zit met de garantie.