Is een niet afgemaakt voice-record na reboot nog terug te vinden op de telefoon?

Ik heb vanmiddag een belangrijk gesprek opgenomen op mijn telefoon, maar bijna aan het eind van dat gesprek viel mijn batterij uit. Nu kom ik erachter dat het bestand daardoor niet opgeslagen is.
Is dat bestand nog ergens op de telefoon terug te vinden? Bijvoorbeeld in tijdelijke bestanden?
Het gaat om een Samsung Galaxy s2, met Android

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat zou heel goed kunnen. De manier om hier achter te komen is als volgt: Sluit je toestel aan op de PC met usb datakabel. Open de apparaatmap en zoek in de bestanden. Je kunt het beste filteren met bijv: geef alleen audiobestanden weer of een bepaalde extensie in de windows verkenner. (of in het zoekvak extensie van audio bijv. .mp4 of dergelijk.) Want het wordt altijd tijdelijk opgeslagen, maar de vraag is waar dat gebeurt, als hij niet afgerond is en het dus niet kopieert naar Mijn Opnamen of dergelijk. Het kan echter ook dat het volgens de firmware van jouw toestel een standaardprocedure is dat het in dit geval automatisch verwijderd wordt. Je zult dit dus uit moeten zoeken. Bij aansluiten op de PC heb je veelal toegang tot meer bestanden dan via de toestelverkenner.

Het beste antwoord

*reactie op bericht had een antwoord moeten zijn:

Dat zou heel goed kunnen. De manier om hier achter te komen is als volgt:

Sluit je toestel aan op de PC met usb datakabel. Open de apparaatmap en zoek in de bestanden. Je kunt het beste filteren met bijv: geef alleen audiobestanden weer of een bepaalde extensie in de windows verkenner. (of in het zoekvak extensie van audio bijv. .mp4 of dergelijk.)

Want het wordt altijd tijdelijk opgeslagen, maar de vraag is waar dat gebeurt, als hij niet afgerond is en het dus niet kopieert naar Mijn Opnamen of dergelijk. Het kan echter ook dat het volgens de firmware van jouw toestel een standaardprocedure is dat het in dit geval automatisch verwijderd wordt. Je zult dit dus uit moeten zoeken.

Bij aansluiten op de PC heb je veelal toegang tot meer bestanden dan via de toestelverkenner.

Toegevoegd na mijn reactie hierboven:

Als je het echt niet weet te vinden en jouw opgenomen gesprek jou meer waard is dan de garantie van jouw toestel, dan is er nog 1 andere manier:

Je telefoon 'rooten'. Hierdoor heb je toegang tot veel meer tijdelijke bestanden mappen waar de fabrikant van je toestel normaal geen toegang tot geeft.

Hoe je dit moet doen kun je op internet vinden. Echter na het rooten heb je geen garantie meer op je telefoon. Dit is dan dus ook een uiterste noodoplossing (en geeft niet áltijd de garantie het te vinden)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij zit er geen garantie meer op, en ik zat er sowieso aan te denken om mijn telefoon te rooten. Tot nu toe heb ik nog niets kunnen vinden. Maar in ieder geval bedankt!