Je kunt betalen met beltegoed als je prepaid gebruikt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
meestal kan je niet minder dan 10 euro beltegoed nemen.. zit je dan met de resteren 9 euro ongeveer
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
besteden aan overbodige apps :/
HeerVoldemort
10 jaar geleden
"Je kunt betalen met beltegoed als je prepaid gebruikt." En als je geen prepaid gebruikt, maar een abonnement hebt? Kun je dan alsnog met een beltegoed kaart iets aanvangen?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dan gebruikje geen whatsapp als je toch een abbonement hebt..:/
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bepaal jij voor voor de vraagsteller dat ze geen whagssapp moet gaan gebruiken omdat ze een abonement heeft?
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Dat gaat toch nergens over...
Ik gebruik ook whatsapp en ik heb ook een abbo, de makkelijkste manier om foto's door te sturen en het gaat niet uit mijn bundel, dat is met sms en mms wel het geval en niet iedereen kan een mms ontvangen.
Je kan een prepaid creditcard nemen.

http://welkecreditcard.nl/informatie-creditcards/prepaid-creditcards-nederland/
10 jaar geleden
Whatsapp is gelukkig nog niet overgestapt op betaalde diensten in Europa, simpelweg omdat de meerderheid van de mensen hier geen creditcard heeft. Ze hebben wel een "verlooptijd", maar die wordt gewoon gereset als de tijd op is. Ik gebruik nu al een jaar of 4/5 Whatsapp en dit is altijd gebeurd. Voor zover ik weet zal dit nog wel even zo blijven totdat ze wat beters vinden dan een creditcard.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt een itunes kaart kopen daarmee kun je ook betalen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ook als je Android hebt?