Hoe kan ik een tablet (Empire Electronix M785) gebruiken als E-reader?

Een vriend van mij heeft bovenstaande tablet. Hij wil deze gebruiken als E-reader en ik heb voor hem een aantal e-books (epub formaat) op zijn tablet geinstalleerd. Alleen heb ik geen idee waarmee je deze boeken kunt lezen. Misschien is er een app voor of zit deze er al op. Ik heb totaal geen verstand van deze dingen en mijn vriend ook niet.
Iemand een idee had dit moet?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.6K

Het beste antwoord

Ga naar de 'google play' op de tablet en zoek naar:

ePub Reader for Android

Je krijgt dan het programma:
ePub Reader for Android
Graphilos Studio
- 21 februari 2013

Daarmee kan je de bestanden openen en lezen.

Via de pc kan hij deze ook op zijn tablet installeren op:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.graphilos.epub&hl=nl

Wel daar eerst inloggen.

Toegevoegd na 9 minuten:
Als deze niet bevalt hier: http://www.tabletguide.nl/1970/top-5-e-readers-android-tablet/

een lijst van top 6 e-reader software te vinden in de 'google play store' die je kunt uitproberen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt voor de moeite, ga het eens rustig bekijken, klinkt zeer interessant. Je hoort nog van me. +1
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Van die Top 5 e-readers heb ik op vanaf mijn pc Aldiko gedownload. Vervolgens heb ik dit mapje gecopieerd naar de root directory op de tablet, maar dan houd het op. Als ik op de tablet ga zoeken, kan ik dat mapje niet vinden. Nogmaals, ik ben echt een leek en weet echt niet hoe ik het voor elkaar kan krijgen. Nog tips? Ik heb geen internet op de tablet.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kopieer het mapje in ieder geval in een map die je nu wel ziet op het tablet zodat je weet dat hij daarin staat, als je hem nu zo rechtstreeks op de root gezet hebt kan het kloppen dat je hem niet terug ziet omdat het tablet niet 'geroot' is. Mocht je helemaal niet weten hoe je moet zoeken op het tablet naar mappen moet je even zoeken op 'google play' naar een file explorer, dat is een app waarmee je de mappen op je tablet kunt bekijken. een goeie file explorer is deze: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.estrongs.android.pop
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is me gelukt. Bedankt... :)