Ik draai nu ios 7 beta, wat gebeurt er als ios 7 uitkomt?

Ik draai nu ios 7 beta 6, ik heb geen developer account en mijn iphone is niet geregistreerd.
Alles gratis,

Wat gebeurt er nou als ios 7 echt uitkomt? Kan ik dan mijn iphone gewoon naar ios 7 updaten, of krijg ik problemen?

iPhone 4
Groetjes, Dominique

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Het beste antwoord

Hoi Dominique,

Allereerst is het niet zo slim om beta's van iOS te installeren als je geen ontwikkelaar bent. Je garantie vervalt namelijk direct als er wat met je toestel is als er een beta op staat.

In principe zou je kunnen updaten naar iOS 7 (de release versie). Let wel op; Apple zou nog een beveilig kunnen maken die UDID's controleert.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Op de iPhone 4 is het installeren van iOS 7 toch niet meer mogelijk?